A gyűlöletkampány kiötlője, Balásy Gyula cége nyerte meg a Családok Évének kommunikációjára kiírt közbeszerzési eljárást.
2018 a Családok Éve – hallhattuk ezt már több kormánytagtól is, mely olyan jelentőségű esemény, hogy a Magyar Nemzeti Bank ebből az apropóból még emlékérmét is kibocsát. Holott eddig csak történelmi eseményekhez, évfordulókhoz, nagyobb sporteseményekhez kapcsolódóan készült emlékérme.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott közbeszerzésen a Családok Éve országos programsorozat és kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvényszervezési, grafikai tervezési, integrált reklámügynökségi, továbbá médiatervezési és -vásárlási, gyártási feladataira kerestek vállalkozót.
A legkedvezőbb ajánlatot a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégei adták: a New Land Media és a Lounge Design Kft. A keretösszeg nettó 608,3 millió forint – derül ki a Közbeszerzési Hatóság adatbázisába feltöltött összefoglaló tájékoztatásból.
A két cég a szokásos alvállalkozókkal fog dolgozni a tájékoztatás szerint, vagyis a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-vel, valamint a p2m Consulting Kft.-vel.
A második legkedvezőbb ajánlat egyébként a mostanában háttérbe szoruló Rogán-szomszéd, Csetényi Csaba cégeitől érkezett, a Network 360 és az Affiliate Network Kft.-től.
Forrás: www.mfor.hu