608 millióért reklámozza a Családok Évét a gyűlöletkampány kiötlője

A gyűlöletkampány kiötlője, Balásy Gyula cége nyerte meg a Családok Évének kommunikációjára kiírt közbeszerzési eljárást.

2018 a Családok Éve – hallhattuk ezt már több kormánytagtól is, mely olyan jelentőségű esemény, hogy a Magyar Nemzeti Bank ebből az apropóból még emlékérmét is kibocsát. Holott eddig csak történelmi eseményekhez, évfordulókhoz, nagyobb sporteseményekhez kapcsolódóan készült emlékérme.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott közbeszerzésen a Családok Éve országos programsorozat és kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvényszervezési, grafikai tervezési, integrált reklámügynökségi, továbbá médiatervezési és -vásárlási, gyártási feladataira kerestek vállalkozót.

A legkedvezőbb ajánlatot a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégei adták: a New Land Media és a Lounge Design Kft. A keretösszeg nettó 608,3 millió forint – derül ki a Közbeszerzési Hatóság adatbázisába feltöltött összefoglaló tájékoztatásból.

A két cég a szokásos alvállalkozókkal fog dolgozni a tájékoztatás szerint, vagyis a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-vel, valamint a p2m Consulting Kft.-vel.

A második legkedvezőbb ajánlat egyébként a mostanában háttérbe szoruló Rogán-szomszéd, Csetényi Csaba cégeitől érkezett, a Network 360 és az Affiliate Network Kft.-től.

Forrás: www.mfor.hu

Facebook Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Close